Sveriges sista blogg

Av mig, om mig, för mig... eller låter det för självupptaget?

Those WERE the droids they were looking for!

Publicerad 2015-02-25 17:17:00 i Allmänt

På jobbet finns kontoret. På kontoret finns det fönster. På fönstren finns det handtag. Handtagen ser ut såhär.
 
 
Men jag ser inte alltid handtagen på fönstren på kontoret på jobbet. Ibland ser saker ut som andra saker. Ibland ser jag Garindan på fönstren på kontoret på jobbet. Garindan ser ut såhär.
 
 
Om du inte känner igen Garindan från den bilden så kanske lite mer kontext kommer med den här bilden.
 
 
Ibland ser jag saker som får mig att tänka på andra saker. Händer det dig också?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stefan

Om du läser min blogg så är chansen rätt stor att du redan känner mig. Uppdateras sporadiskt, ofta intensivt en kort period följt av en längre tids overksamhet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela