Sveriges sista blogg

Av mig, om mig, för mig... eller låter det för självupptaget?

Falu In Flames!

Publicerad 2014-08-18 22:38:57 i Allmänt

Besökte förra veckan Rockstad: Falun, eller Sabaton Open Air som den nu heter.
Tre dagar av campande, grabbig stämning och härlig hårdrock.
 
Såg många bra shower, Arkona, Amaranthe, Rhapsody of Fire, Twilight Force, Van Canto och såklart Sabaton själva.
 
Jag skaffade en ny tröja.
Fick en gammal signerad
Tillsammans med en gammal skiva.
Själva huvudnumret fick vi dessutom nöjet att avnjuta bredvid dessa charmanta damer som visade sig vara ansvariga för körsången på Sabatons skivor!
Och så var Tobbe så snäll att gav mig en annan tröja i present att bära under festivalen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stefan

Om du läser min blogg så är chansen rätt stor att du redan känner mig. Uppdateras sporadiskt, ofta intensivt en kort period följt av en längre tids overksamhet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela